May 6, 2010 | Comentarii (0) | Categorie: Diverse
Va amintiti de vremurile in care Pepsi era singura optiune? Unii poate vag, altii deloc si restul poate cu groaza….sau nu? Atunci sufeream de prea putin, acum suferim de prea mult! Avem o mie si una de variante, care mai de care mai imbietoare, dar suferim de paralysis of choice si astfel more devine less.
Domnul Barry Schwartz ne spune in cartea asta cum stau lucrurile: cand avem prea multe optiuni, cumparam mai putin si aparent asta ne afecteaza si fericirea. aici..sa fie oare adevarat? Voi va simtiti nefericiti si derutati in marea de produse din care trebuie sa alegeti atunci cand iesiti la cumparaturi? Hmmm ce sa cumpar???Branza cu gust de cascaval sau cascaval cu gust de branza?
Dar sa revenim la Pepsi-ul de la care am pornit, pentru ca despre asta mi-am pus in gand sa va povestesc. Zilele trecute am dat peste minunatiile aceastea de reclame vechi romanesti la colectionarul Florian Ciobanu. Iar “colectionar” nu te poti numi, decat daca ai o colectie adevarata. Ei bine, Florian Ciobanu are o colectie impresionanta de aproximativ 3.000 de reclame romanesti ce apartin perioadei 1860-1990, toate originale, nu scanuri sau printuri. Imagini ale colectiei le puteti gasi pe Facebook in cadrul paginii “Reclame vechi romanesti 1860 – 1990″ sau puteti astepta organizarea unei noi expozitii. Asa cum apare si in pagina de Facebook, misiunea lui Florian este de a infiinta un muzeu dedicat reclamelor vechi romanesti, lucru pentru care ii dorim “Mult succes!”
Pana atunci savuram un Pepsi pentru avant si energie!
Cheers:)
Vezi comentarii (0)
Nici un comentariu deocamdata.