February 18, 2011 | Comentarii (0) | Categorie: Diverse
Colosul suedez Ikea, a propus pentru anul 2011 un nou catalog denumit si “Bucuria vietii de zi cu zi” avand ca piatra de temelie preturile mici. Productia concernului are loc in volume mari, beneficiind astfel de economii de scara si impartind costurile de achizitie la nivel global. Ambalarea produselor se face in pachete plate, compacte, pentru a nu transporta „aer”, si astfel reducandu-se costurile de transport si depozitare. In final,tot ce reusesc sa economiseasca transfera catre cumparator, micsorand preturile, dar fara a compromite calitatea. Astfel, pe masura ce sunt descoperite metode mai eficiente de productie sau de optimizare a traseelor logistice, preturile din catalog se pot diminua, pe masura ce creste eficienta.
Preturile au scazut in medie cu 12% pe intreaga gama de produse. Procentele cu care preturile celor peste 4.000 de produse au scazut variaza de la 5% pana la 60%. Sunt produse de mobilier, accesorii si decoratiuni pentru toate zonele casei, iar lista lor completa se gaseste pe website-ul www.IKEA.ro.
Vezi comentarii (0)
Nici un comentariu deocamdata.