Stiri SuperSale

Vouchere L’Oreal Paris!

March 19, 2011 | Comentarii (0) | Categorie: Diverse

Tag-uri: ,

Cu ocazia martisorului L’Oreal Paris vine in intampimarea clientilor sai cu Voucherul-Martisor, in valoare de 20 de lei, acesta acordandu-se dupa cumpararea de produse L’Oreal Paris in valoare minima de 50 de lei. Voucherul nu este convertibil in bani si este valabil pentru o singura utilizare.

Voucherul se va folosi la urmatoarele achizitii de produse L’Oreal Paris in perioada 1-31 martie 2011 exclusiv in magazinele B&B Collection si Kendra.

Produsele participante: toate produsele L’Oreal Paris (produse de machiaj, creme de fata, produse de ingrijire a corpului, produse de demachiere, produse cosmetice pentru barbati, sampoane si produse de ingrijire si colorare a parului).Nu participa la promotie lotiunile promotionale, trusele sau produsele care fac obiectul unui alt discount promotional.
Oferta speciala in limita stocului disponibil de vouchere.

 

 

 

 

Share

Vezi comentarii (0)

Balerini Bata, Zara, Ecco sau Geox la pret redus in magazinele online!

March 18, 2011 | Comentarii (3) | Categorie: Diverse

Tag-uri: , , ,

Moda balerinilor a aparut de cativa ani buni incoace si de atunci femeile nu au mai renuntat la acestia. Motivul este unul simplu: comoditatea oferita de acest tip de incaltaminte! Ce-i drept, domnilor le-ar face o mare placere sa vada zilnic femeile pe tocuri, acestea fiind recunoscute pentru sporirea sex-appeal-ului.

Dar cum femeia de astazi este reprezentata de modelul activ, cu multe responsabilitati, si sarcini de indeplinit, cutreierand “orizontul” in lung si-n lat, aceste accesorii vestimentare, balerinii, au devenit niste elemente indispensabile, ce-si fac simtita prezenta in orice pantofar.

Floricelele, strasurile, pompoanele, tintele schimbate de la an la an, confera balerinilor re-fresh-ul necesar care sa determine doamnele sa cumpere la nesfarsit. Daca pe langa acestea adaugam preturile reduse la balerini precum cei de la Bata, Zara, Ecco, Geox din magazinele online si scutirea de a mai strabate lanturi intregi de magazine pentru a ne gasi perechea potrivita, convingerea ca vom sfarsi cheltuind va fi o certitudine.

Click-uind pe imagini echipa noastra va ofera ocazia de aintra in magazinele online de incaltaminte si de a vedea reducerile de pret din momentul respectiv.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share

Vezi comentarii (3)

10 sfaturi pentru a reduce cheltuielile la supermarket

March 14, 2011 | Comentarii (0) | Categorie: Diverse

Tag-uri: , ,

Marketingul agresiv promovat de marile lanturi de magazine are ca scop atragerea unor cheltuieli tot mai mari din partea consumatorilor. Iata cateva metode care va pot ajuta sa va feriti de capcanele marketingului.

De cele mai multe ori mergem la supermarket pentru cateva fructe, lapte, paine si ceva carne, dar de cele mai multe ori ajungem acasa cu cosul incarcat de bunatati, multe dintre ele la promotie sau altele aproape gratuit, nu-i asa?

De cele mai multe ori necesitatea acestor cumparaturi nu este nici pe departe o iminenta. Cumparaturile le facem pe principiul ca produsele sunt la promotie sau sunt extraordinar de ieftine si nu se stie niciodata cand ne vor trebui. De multe ori nise intampla ca acele produse sa ne expire in casa fara ca macar noi sa ne aducem aminte de existenta lor. Cu toate acestea, continuam sa cheltuim.

De ce?

Competitia dintre supermarketuri le determina pe acestea  sa foloseasca practici de marketing ce au ca scop atragerea banilor din buzunarele noastre intr-un volum din ce in ce mai mare, astfel incat ele sa-si mentina profitul si, mai mult, sa si-l sporeasca.

Tehnicile de “ametire” a clientului sunt din ce in ce mai sofisticate:

- ambalaje ce-ti capteaza atentia;

- oferte de care ti se lipesc mainile de timpul “2 la pret de 1

- merchandising-ul produselor;

muzica din magazin, mereu vesela si adaptata anotimupului, ce te impinge sa intri in atmosfera, amintindu-ti ca ar trebui sa cumperi cadouri pentru cei dragi sau macar sa te rasfeti umparand pentru tine.

Marketingul sau ” arta de a convinge clientii sa cumpere” are cateva are cateva caracteristici pe care vi le vom face cunoscute si voua dragi cititori:

1) Asezarea marfurilor pe rafturi este o pura strategie de marketing.

2) Produsele asezate la nivelul privirii sunt si cele mai scumpe. Companiile producatoare negociaza si platesc locul pe raft al produsului lor. Recomandarea noastra este aceea de a compara intotdeauna produsele usor accesibile cu cele mai putin accesibile ale unui alt producator.

3) Mai mult, dispunerea raioanelor in magazine este gandita in asa fel incat sa incurajeze cumparaturile. Ati observat ca periodic, raioanele isi schimba locul in magazine? Comportamentul nostru in ceea ce priveste cumparaturile este acela de a merge in zonele deja cunoscute pentru a achizitiona produsele uzuale, fara a mai trece pe la raioanele cu produse care nu ne intereseaza. De cele mai multe ori, supermarketurile, pentru a evita acest comportament, schimba periodic dispunerea marfurilor , astfel incat noi sa fim nevoiti sa strabatem toate raioanele pentru a gasi ceea ce ne intereseaza. Strabatand tot acest labirint, cu siguranta atentia noasta va fi atrasa de alte produse pe care le vom cumpara fie din principiile enuntate mai sus, sau dintr-un simplu capriciu. Daca avem si copiii cu noi, riscul de  ne abate de la lista initiala de cumparaturi, este garantat.

4) Produsele expuse intotdeauna la capat de rand sunt la promotie. Foarte putini dinitre noi avem timpul si curiozitatea de a verifica cat inseamna de fapt o reducere de 50%. Am constata stupefiati ca, in ciuda reducerii de 50%, produsul promovat este in continuare in categoria celor mai scumpe din gama lui.

5) In cazul reducerilor de tipul 2 la pret de 1, de multe ori s-ar putea sa nu ajungem la aceeasi egalitate de pret ca atunci cand am achizitiona un singur produs.  De multe ori nu verificaam cat costa de fapt rodusul singur, ce gramaj are sau data de valabilitate. Adesea promotiile ascund false avantaje.

6) Analizati mai atent faptul ca produsele de stricta necesitate sunt dispuse cel mai departe de intrarea in magazine. Pentru a cumpara paine sau lapte trebuie sa traversam intregulmarket, trecand prin cea mai mare parte a raioanelor. Sansele de a cumpara si altceva sporesc proportional cu numarul raioanelor strabatute.

7) Produsele preambalate sunt mereu atractive deoarece ne scutesc de efortul  de a infrunta aglomeratia si de statul la coada pentru a le cantari. In schimbul acestui confort platim intotdeauna mai mult pentru produsele preambalate, beneficiind de aceeasi calitate.

8 ) Indreptandu-ne spre casa, spre capatul supermarketului, dupa o perioada considerabila de timp petrecuta in magazin, ajungem la raionul cu produse preparate si aromele ne starnesc foamea sau pofta. In plus, acasa nu avem nimic pregatit si ce comod ar fi sa nu ne ostenim prea mult imediat ce ajungem acasa cu gatitul asa camai adaugam in cosul nostru cateva sortimente de mancare gatita.

9) Daca intre cumparaturile pe care le avem de facut se numara laptele si cerealele, supermarketul ne-a mai pregatit o capcana, aceea ca intre cele doua produse se mai gasesc si raioane cu dulciuri. Astfel ca, daca suntem insotiti de copii, acestia va vor opri pentru o ciocolata sau  un corn cu crema, mai ales daca rabdarea lor e pe sfarsite si atunci pentru a-i mai domoli, la lista ta se adauga inca un produs sau doua.

10) Legumele congelate sunt asezate astfel incat atentia sa ne fie captata si de vitrina cu inghetate, ceea ce multora dintre noi le va topi rezistenta la atatea sortimente delicioase.

11) La casa ne asteapta o alta “atractie” produsele ce sunt cumparate din impuls , sau gasesti reviste ori ziare pe care le rasfoiesti asteptand la rand. Cum articolul ramane neterminat de citit si ne vine randul la casa, asezam si revista pe banda rulanta pentru ca subiectul ne-a captivat  si nu-l putem lasa.

In  aceste imprejurari lupta este cert inegala. De aceea  va recomandam cateva reguli care, daca le respectati cu strictete, va pot pot aduce economii simtitoare la buget:

1) Alcatuiti-va lista de cumparaturi de acasa si nu va abateti in nici un chip de la ea;

2) Asigurati-va ca ati mancat inainte de a merge la cumparaturi;

3) Comparati produsele, marcile, gramajele si preturile inainte sa alegeti ceea ce veti cumpara;

4) Evitati cumparaturile alaturi de cei mici, iar daca asta nu este posibil nu cedati rugamintilor lor. Asigurati-le o singura favoare, la alegere;

5) Verificati perioada de valabilitate a produselor cumparate;

6) Analizati cu atentie ofertele speciale si nu puneti in cos produsele inainte de a va asigura ca aduc un avantaj economic real;

7) Inclinati spre produse vrac in detrimentul celor preambalate;

8 ) Limitati-va la cantitati mici,  exceptii facand doar atunci cand  pretul este intr-adevar avantajos si cantitatea oferita  poate fi consumata inainte de expirare;

9) Verificati etichetele pentru a vedea ce cumparati si in ce cantitate;

10) O ultima sugestie ar fi cea in care sa verificati ofertele supermarketurilor.

 

Share

Vezi comentarii (0)

Metro vine cu zeci de promotii in noul sau catalog

| Comentarii (0) | Categorie: Diverse

Tag-uri: , ,

In data de 10 Martie Metro ofera clientilor un nou catalog , valabil pana in 23 Martie.

Oferta de reduceri si promotii pe care le veti intalni sunt foarte variate,precum urmeaza:
- in 12 si 13 Martie, Metro va face cadou TVA-ul aferent fiecarui televizor achizionat din magazinele sale;
- laptopul ASUS cu procesor Intel D220, 2GB DDR2, HDD 250 GB il veti gasi la pretul de 1362.76 lei, conform catalogului;
- HDD extern Verbatim de 1 TB are pretul de doar 296.36 lei;
- camera foto Nikon L21, card 2GB poate fi achizitionata la pretul de 296.36 lei;
- la combina frigorifica LG, GC-3991SL, cu preul de 1362.76 lei, Metro face cadou clientilor sai,TVA-ul sub forma unui voucher de cumparaturi;

- Metro va va face cadou TVA-ul pentru orice hidrofor achizitionat;

Pentru a va convinge mergeti in magazinele Metro.


 

Share

Vezi comentarii (0)

Esprit, brandul lunii martie la B&B

March 11, 2011 | Comentarii (0) | Categorie: Promotii

Tag-uri: ,

 

In magazinele B&B Collection, Splend’or si Be in Time din toata tara, Esprit este brandul lunii Martie.

Pentru orice model de ceas sau bijuterie marca Esprit achizitionat in perioada 01-31 martie 2011, beneficiati de o reducere de 10%.

Share

Vezi comentarii (0)

Afla despre noua promotie Nivea in supermarketurile Real

| Comentarii (0) | Categorie: Promotii

Tag-uri: , ,

La cumpararea oricarui produs Nivea Pure&Natural (skin care: crema de fata, crema de corp) veti  primi cadou o esarfa sau un prosop Nivea. Daca veti cumpara minim 2 produse Nivea Pure&Natural (minim un produs skin care)veti primi pe loc un cadou special – Setul de baie sau Setul de pensule make-up.

Beneficiati de aceste promotii pe baza bonului fiscal, in limita stocului disponibil, la standurile Nivea , pe care le veti intalni dupa linia caselor de marcat. Promotia este valabila in perioada 10.03 – 20.03.2011.

Share

Vezi comentarii (0)

H&M iti da bani de cumparaturi!

March 9, 2011 | Comentarii (0) | Categorie: Diverse

Tag-uri: ,

H&M îşi promovează deschiderea magazinelor oferind 80 de lei primilor 100 de clienţi din fiecare magazin.

Retailerul suedez H&M va deschide şase magazine în România până la finalul lunii aprilie, cinci în Bucureşti şi unul în Braşov.

Primele magazine deschise vor fi cel din AFI Palace pe 25 martie şi cel din Unirea Shopping Center Bucureşti pe 26 martie.

Al treilea magazin inaugurat de suedezi va fi cel din Băneasa Shopping City ce îşi va deschide porţile pe 31 martie. Următoarele vor fi magazinele din Plaza Romania şi Bucureşti Mall care se vor deschide pe 8, respectiv 15 aprilie.

Primul magazin H&M din afara Bucureştiului se va deschide la Braşov, în Unirea Shopping Center, pe data de 29 aprilie 2011.

În ziua deschiderii fiecărui magazin, primii 100 de clienţi vor primi un card în valoare de 80 de lei, care va putea fi folosit în orice magazin H&M din România.

Când se vor deschide magazinele H&M?

AFI Palace – 25 martie

Unirea Shopping Center Bucureşti – 26 martie

Băneasa Shopping City – 31 martie

Plaza România – 8 aprilie

Bucureşti Mall – 15 aprilie

Unirea Shopping Center Braşov – 29 aprilie

 

 

Share

Vezi comentarii (0)

Crazy days! LA Kika

| Comentarii (0) | Categorie: Diverse

Tag-uri: ,

Kika vine in perioada 08.03 – 20.03.2011 cu o “nebunie” de oferte in intampinarea clientilor sai.

Lista promotiilor pentru zilele ce urmeaza este urmatoarea:

- 08.03.2011 – oferta -10% reducere la decoratiuni!*

- 09.03.2011 – oferta -10% reducere la comode!*

- 10.03.2011 – oferta -10% reducere la holuri!*

- 11.03.2011 – oferta -20% reducere la covoare orientale!*

- 12.03. – 13.03.2011 – oferta -20% reducere la perdelele si materiale decor metraj!*

- 12.03 – 13.03.2011 – oferta -15% reuducere la biblioteci!*

- 14.03.2011 – oferta -10% reducere la tablouri si oglinzi!*

- 15.03.2011 – oferta -10% reducere la vesela, pahare si tacamuri!*

- 16.03.2011 – oferta -10% reducere la corpuri de iluminat!*

- 17.03.2011 – oferta -10% reducere la textile!*

- 18.03.2011 – oferta -10% reducere la camere de tineret!*

- 19.03. – 20.03.2011 – oferta -15% reducere la mobilier de dormitor!*

*Ofertele se refera la produsele aflate pe stoc. Exceptie fac articolele deja reduse.

Pentru a vizualiza catalogul  cu promotiile Kika, click aici.

 

Share

Vezi comentarii (0)

Capcanele zborurilor low cost!

March 8, 2011 | Comentarii (3) | Categorie: Diverse

Tag-uri: ,

De cate ori nu v-ati facut prietenii invidiosi cu biletele de avion care au costat cat o cafea in Dorobanti ?!…

 

Orbiti de certitudinea unui pret fara concurenta, putini sunt cei care au inspiratia sa calculeze cat costa, de fapt, biletul low cost.

Sa luam un exemplu: bilet de avion Bucuresti – Londra – 20 EURO dus – intors, super oferta!!!!!
Platesti cu cardul de debit =>5 EURO taxa pentru plata prin card.

Ajungi la aeroport pentru check-in =>10 EURO taxa de asistenta la check-in.
Un bagaj lasat la cala =>30 EURO. Dar pentru ca bagajul tau are 2 kg peste limita admisa de 20 kg, platesti 50 de EURO (10 EURO extra pentru fiecare kg care depaseste limita stabilita de companie).

Gata! Ai ajuns in avion. Ce taxe ar putea sa-ti mai strice buna dispozitie !?
Ar mai fi un fleac, taxa pentru imbarcarea cu prioritate sau alegerea locului in avion care este intre 4 si 7 EURO, dar sa zicem ca nu vrei sa te imbarci prioritar si stai oriunde gasesti loc liber.

Decoleaza avionul. Esti multumit, calatoresti la Londra cu 20 de EURO dus-intors, pentru ca ai fost norocos si ai gasit oferta asta acum 7 luni. Cei cativa EURO platiti in plus chiar nu mai conteaza…

Sunt 3 ore jumatate pana la Londra. La un moment dat se servesc sandwichuri si bauturi, evident, contra cost. Iti amintesti ca desi ai fost prevazator si ai mancat inainte sa pleci spre aeroport, in cele 3 ore cat a fost intarziata plecarea (nu se stie din ce motive), ti s-a facut din nou foame.

Un sandwich modest si o bautura racoritoare te poate costa intre 4 si 6 EURO. Daca vrei sa platesti cu lei, afli ca la 10000 de metri altitudine cursul de schimb este 4.5 lei/EURO.
In sfarsit, aterizezi la Londra.Uiti repede aceste mici neajunsuri.

La intoarcere nu platesti decat 10 EURO taxa pentru check in si 70 EURO bagajul de la cala, pentru ca celor 2 kg extra de la plecare li s-au adaugat inca 2 kg de suveniruri.

TOTAL TRANSPORT = 20 EURO biletul de avion si 150 EURO taxele si comisioanele suplimentare.
Calatoria- nepretuita. Pentru celelalte lucruri exista, desigur, Mastercard …

Daca va regasiti in exemplul de mai sus, trebuie sa stiti ca exista promotii destul de dese ale companiilor de linie, mai ieftine decat cea low cost data ca exemplu mai sus.
Exista totusi speranta…
Low cost-ul exista si va puteti bucura de el, spre invidia indreptatita a prietenilor, cu conditia sa aveti in vedere micile detalii ale unei experiente low cost.

Iata cateva ponturi in acest sens:

1) Plata comisionului de rezervare a biletelor poate fi evitata, in cateva rare cazuri, platind prin transfer bancar, card preplatit sau card Visa Electron.

Cardul preplatit este destul de rar in Romania, iar companiile low cost care excepteaza de la plata comisionului de rezervare aceste modalitati de plata sunt la fel de rare.

2) Faceti check-in online si nu uitati sa printati si sa aveti asupra dvs. cardul de imbarcare astfel generat.
Majoritatea companiilor low cost care opereaza in Romania au introdus posibilitatea de a efectua check-in online. Unele percep totusi o taxa pentru aceasta modalitate de check-in, dar aceasta este jumatate din cea datorata pentru check-in la aeroport.

3) Reduceti la minim bagajele cu care calatoriti. In timpul calatoriei, purtati articolele de imbracaminte si incaltaminte cele mai grele. In buzunare puteti transporta diverse lucruri, iar bagajul de mana, care la majoritatea companiilor low cost este permis in mod gratuit, in limita a maxim 6-10 kg, trebuie exploatat la maximum. In cazul in care calatoriti cu prietenii sau familia, incercati sa grupati bagajele si sa profitati eficient de bagajul lasat in cala.

4) Pregatiti-va sandwich-uri de acasa, iar bauturile din duty free sunt mai ieftine decat cele cumparate in avion, asa ca puteti profita cu incredere de aceasta oportunitate.

5) Cititi intotdeauna cu atentie termenii si conditiile de calatorie publicate de compania cu care calatoriti. Va vor ajuta sa intelegeti care sunt costurile suplimentare care pot aparea pe parcursul calatoriei dvs. si sa le preintampinati.

O analiza comparativa a taxelor si comisioanelor adiacente practicate de principalii operatori low cost din Romania poate fi gasita aici: Zboruri low-cost

Nu-mi ramane decat sa va urez: “Sa calatoriti ieftin!”

Share

Vezi comentarii (3)

Saptamana Notebook/ Mini Laptop la DOMO

| Comentarii (0) | Categorie: Diverse

Tag-uri: , ,

Intrati  pe www.DOMO.ro in perioada 7-13 martie si veti beneficia de reduceri de pana la 27% la notebook-uri. Ofertele sunt disponibile doar pentru comenzile online sau telefonice in limita stocului limitat.

Share

Vezi comentarii (0)

Categorii

Poll

    Ce părere aveți despre SuperSale?

    View Results

    Loading ... Loading ...

Recomandate