Promotii similare adaugate de Curtea Veche
Bucuria de a avea totul.
ACEST PRODUS NU MAI ESTE DE ACTUALITATE
Descriere / Specificatii
- O femeie dinamică, mamă a patru copii şi coordonatoare a unora dintre cele mai populare publicaţii americane — precum Glamour, Cosmopolitan, US Weekly şi Star —, Bonnie Fuller a avut, până de curând, o viaţă absolut obişnuită. Autoarea mărturiseşte, în premieră şi cu o candoare uimitoare, cum a reuşit s-o lase în urmă pe tânăra timidă şi fricoasă din ea, ajungând să ducă viaţa fabuloasă la care a visat dintotdeauna.
- În cartea Bucuria de a avea totul, autoarea propune o viziune revoluţionară: cheia către fericire nu înseamnă să ai o viaţă echilibrată, ci să excelezi în toate ariile ei: carieră, dragoste şi familie. Nu trebuie să te mulţumeşti cu succese pe un singur plan, pentru că, în mod sigur, le poţi armoniza pe toate. Bonnie Fuller te îndeamnă să perseverezi şi să-ţi împlineşti fiecare dorinţă de natură personală sau profesională — şi asta fără să te cramponezi de gândul că faptul în sine e irealizabil.
- Dând exemple din viaţa ei, autoarea descrie neobişnuitele metode prin care a reuşit să împace, în mod fericit, familia cu serviciul. Pragmatică şi punctuală, Fuller îşi învaţă cititorii să transforme aspectele negative într-unele pozitive, să privească dincolo de momentele haotice şi să fie în permanenţă receptivi la necunoscut. Bucuria de a avea totul vă va ajuta să vă vedeţi într-o lumină mai bună, să vă urmaţi visurile şi, fireşte, să le concretizaţi.
- „Bonnie are atitudinea potrivită pentru o viaţă împlinită
- gândeşte la scară mare. Ba mai mult, trăieşte pe picior mare. Cartea Bucuria de a avea totul cuprinde sfaturi sănătoase, aşa că vă recomand s-o citiţi bine, din scoarţă-n scoarţă, şi eventual s-o învăţaţi pe de rost.“ Donald Trump
- Mai multe detalii
Fii un STAR
Paseste în lumina reflectoarelor si spune lumii parerea ta sincera despre acest produs.
Este sansa ta sa creezi buzz despre produsele tale preferate, sa stabilesti trendurile pentru acest sezon si sa ajuti alti cumparatori sa faca cele mai bune alegeri.